Recenze (395)
Cuky Luky Film (2017)
Môj filmový vkus je síce na inej planéte, ale celkom dobre som sa bavil.
Svět podle Evelyn (2015) (seriál)
FUJ, nechutné !!! Skoro som sa povracal.. a to som videl asi 5 minút...
I dva jsou rodina (2016)
Nádherné...
Loupež ve velkém stylu (2017)
Výborná zábavka troch dedkov :)
CHIPS: Bláznivá hlídka (2017)
Peña so Shepardom výborní, no priemerný scenár.
Moonlight (2016)
Skvelé...
John Wick 2 (2017)
Streľba, streľba, streľba... nič viac. Scenár na jeden kus toaletného papiera. Nič viac, nič menej. Sklamanie.
Kruhy (2017)
Zbytočné pokračovanie...
Psí poslání (2017)
Áno, je to samé klišé, americké patetické bla bla.. priehľadný dej, atď... Ale je to neskutočne krásne, láskavo a úžasne natočené... nádherný film...
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Dejová línia na úrovni kórejských a mongolských filmov. Film však bol o jednotlivých scénach, hláškach, sympatických hercoch. Tak zábavného nafťáka som dlho nezažil. Proste, ja som sa príjemne zabával .