Recenze (454)
Robin Hood (1984) (seriál)
Tenhle seriál si jako jediný z té haldy snímků o Robinu Hoodovi zachoval původní myšlenku a velkou mystičnost. Díky Bohu.
Melrose Place (1992) (seriál)
Kdo že s kym ještě nespal?
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Hele Bren, jestli máš nějakej problém, pojď si o tom promluvit.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Já nevim, že si ten Trautenberk už nedá pokoj... ;)
Čarovné prstýnky (1978) (TV film)
Ach jo, kde jsou ty krásné časy, kdy prstýnek z pouti byl to nejcennější, co člověk mohl mít...
Samotáři (2000)
Zachoval jsem se vědomě jako svině a tím jsem vás očistil. - No, díky, my si zase řeknem!
Slavnosti sněženek (1983)
Jak by tady bylo krásně...kdyby tu nebyly ty vosy.
Nahá pastýřka (1966)
To nejlepší na celém filmu je pan Pacínek aneb "Jsem sám sebou hluboce zklamán."
Noc na Karlštejně (1973)
Hledáme ženskou, výsosti. - My též!
Valerie a týden divů (1970)
Toho hnusnýho tchoře vidím dodnes. Ten se fakt povedl.Stejně jako celá vizuální stránka filmu.