Recenze (454)
Zkažená mládež (2007)
Každému, co si za své chování zaslouží. Jeden z mála případů ve filmech, kdy jsem doufala, že ty ubožáky zabijou.
2012 (2009)
No comment. Blbci sobě.
Zrcadla (2008)
Opravdu velmi povedený konec, to musím autorům nechat.
Oběť zla (2007)
Cože?!
Ježek v mlze (1975)
To nejlepší z ruské tvorby... ;)
Zodiak (2005)
Nuuudaa
Zodiac (2007)
Naprosto nejlepší vyšetřovací film, u nějž vám ty dvě hodiny utečou jako voda a ještě vám přijdou málo. Perfektní. PS: Velmi doporučuji přečíst si knihu od Roberta Graysmitha "ZODIAC".
Sekretářka (2002)
Naprosto ujeté a naprosto nádherné. Maggie je prostě frajerka. A k Jamesovi už, myslím, není co dodávat...;)
Hluboko v lesích (2000)
Chce se mi zvracet. Větší sračku pro debily jsem neviděla.
Rozum a cit (1995)
Brilantní.