Oblíbené seriály (10)
Gilmorova děvčata (2000)
Přátelé (1994)
Odložené případy (2003)
2 $ocky (2011)
Zlatá sedmdesátá (1998)
Mystérium sexu (2013)
Upíří deníky (2009)
Původní (2013)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Já toho Barneyho žeru. Nevím co jiného dodat , v půlce sitcomu to bylo dost dobrý fakt jsem ze seriálu měla příjemný pocit a byka jsem nedočkavá na další sérii , ale ted po 8 - mé sérii , je to něco nepopsatelného , každý si řekne jo tak to v životě chodí , je to jenoom seriál , ale lidi , něco na tom je , je to úžasnej seriál , a úžasnej Barney , klaním se. Ted nevím co u mě přemáhá Přátelé nebo Jak jsem poznal vaši matku. 100%
Doktorka z Dixie (2011)
Super seriál. První série byla naprostá bomba , válka mezi Lemon a Zoe je naprosto skvělá. Druhá série taky super, nenudila jsem se hlavně u toho jak to Zoe s Wadem společně táhli. Třetí série byla ale o dost horší , první epizoda se vůbec nepovedla, zajímavější to bylo až ke konci. No a Čtvrtá série nezklamala, poslední epizoda 100%. Zoe mě po celý seriál neskutečně bavila a doufám že do budoucna bude pokračování.