Recenze (166)
Na vlásku před šťastně až na věky (2017) (TV film)
Ten skok o seroš dřív je divnej. Ale jinak super
Na vlásku (2010)
Strhující i pro dospěláka :-)
Na vlásku: Seriál (2017) (seriál)
Baví mě to.
Interstellar (2014)
Zas tak úchvatné to není tedy...
Pan Selfridge (2013) (seriál)
Vynikající. Dějová linka, která zaujme. Kdo má rád starou dobrou Anglii, tak si přijde na své. Můžeme sledovat několik dějových linek, z nichž každá je promyšleně zpracovaná.
Všechno nebo nic (2017)
Mě to rozesmálo a potěšilo. taková letní rychlovka. Bavil jsem se, a o tom to je. Duševno bych v tom moc nehledal.
Hodinový manžel (2014)
Jako, mě to překvapilo a bavilo. Až na ty reklamy.Včetně CSFD :-D. Dobrá komedie k vínku. Sice 2x nezjuknu , ale fakt ok.
Srdečně vás vítáme (2017)
Čekal jsem obyč. komedii u které nemusím moc myslet. A dostal jsem ji. Taková průměrná komedie, u které se člověk zasměje, pak vypne a zapomene na ni.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Hodně zajímavé téma. A poutavě zpracované. Až jde mráz po zádech.
Koruna (2016) (seriál)
Good Save The Queen! Fenomenální a strhující!