Poslední recenze (36)
matka! (2017)
Tak jo.Shlédnuto včera v ang.jazyce,vcelku porozuměno,popřemýšleno přes celou noc a vážně nevím,jestli dát odpad,nebo plnou palbu...upřímně,tyhle mind-fucky nesnáším.Podobně na mě působí Trier a je fakt,že Aronofsky netočí také filmy pro každého,ale jak tak přemýšlím stále dokola,jediné vysvětlení je pro mě dehonestující chování lidstva k přírodě,atentáty,fanatismus,syn Boží,Kain a Abel...no,jsou věci které mi hlava nebere,závěrečný zvrat,zlatá barva,prosakující skvrna...uplně poslední scéna,je toho dost...takže kdyby mi to někdo vysvětlil,ruce mu budu líbat...no a protože mám ráda Jenn i Javiera,Eda i Darrena,já tu plnou palbu nakonec dám.Alespon mám o čem přemýšlet a film jsem určitě neviděla naposledy.
Creep (2014)
Tak jo,je načase zavolat poldy... Pro mě velmi příjemné překvapení.Sehrát ve dvou dílo,které zaujme,pobaví a dokáže v napětí udržet až do konce je luxusní výzva,kterou tihle dva skvěle využili.Hodně creepy,hlavně druhá polovina a závěr,kdy jsem po dlouhé době nemohla váhat a dávám plnou palbu.Super práce:-)
Prokletý klaun (2014)
Pan realitní makléř Kent se toho dne stal klaunem...a nedobře udělal... Good,good,good,po dlouhé době horror,kdy tleskám a téměř řičím nadšením.Sympatická ústřední postava/bylo mi hoOPRAVDU líto a to je pocit,který jsem u filmu už dloooouho neměla/,děj svižný a zajímavý.a hlavně,uplně nový námět,trochu jako z Akt X,ale neotřelý a ufff zajímavý.Doporučuji:-)