Oblíbené seriály (10)
Chirurgové (2005)
Private Practice (2007)
Bratři a sestry (2006)
Famílie (2010)
Soudkyně Amy (1999)
Providence (1999)
Sedmé nebe (1996)
Felicity (1998)
Doktor z hor (1992)
Tento seriál je krásny príklad toho ako sa dá 1 námet ťahať(z väčšími, či menšími prestávkami), pomaly viac ako 20 rokov. V tých 90-tkach väčšine epizód ale chýbalo poriadne napätie( v detstve som si to snáď ani neuvedomil), zmenilo sa to až príchodom Dr. Justa Hellstaina.A potom neskôr série s podtitulom Nové osudy - tak to už bola úplne iná liga! Každopádne je to veľmi milá spomienka na detstvo.