Recenze (112)
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Mami dej mi pokoj já ti ráno umyju nádobý.Skvělý film ze života
Černý Petr (1963)
Tak Čendo pojd už slyšíš,počkej je to tady zajímaví-zajímavý víš ty co vůbec povídáš.Jak psal radyo dialogy o ničem ale člověk se stejně pobaví.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nejlepší seriál od přátel s geniálně temnou proměnou Walta Heisenberga Whitea
Stmívání (2008)
Proč se na to dívají lidé které to nezajímá a uráží pak lidi kterým se to líbí je pro mě záhadou.FILM SEM NEVIDĚL.
Once (2007)
Sympaticky a hlavně obyčejně natočený film o obyčejných lidech.Tři songy ve filmu jsou skvělé.
Melancholie (2011)
První svatební část mě dost zaujala a zajímala ,druhá natahovaná část o planetách a konci světa film ale drtivě srazila.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Film byl pro mě hodně nepřehledný.Jednička byla o dost lepší.Scházela mě tady má oblíbená Rose Byrneová.
Dogani (2011)
Film mě dost otrávil a znechutil.Ty vychovatele na místě zastřelit.
Noe (2014)
Mě teda těší že to není nějakej přiblblej blockbuster,ale temnější drama s minimum akce a detailnějším pohledem na postavy.Film je hodně podhodnocenej. Film roku.
Špína Londýna (2002)
Depresivní film na který se nedívá lehce.Ještě že ten konec byl trochu pozitivní.