Oblíbené filmy (10)
Poslední skotský král (2006)
Čtyři pokoje (1995)
X-Men: První třída (2011)
Big Lebowski (1998)
Pokrevní bratři (1999)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Po krk v extázi (2004)
Sin City - město hříchu (2005)
Top. není třeba dodávat víc.
V Číně jedí psy 2 (2002)
Tohle byla naprostá pecka, jestli někdo u prvního dílu mluvil o nelogičnosti, tak tady by mu asi vypadaly oči z důlku. Ale to právě bylo to, co se mi hrozně líbilo a proto budu mít tenhle film asi i raději než jedničku. Tady už prostě šlo opravdu jen o to diváka pobavit. Bodnia je na první pohled zcela záměrně ještě větší magor než v jedničce a to i přes to, že na konci brečí. A mně se jeho účelně přehrávané magorství moc líbí. Příběh byl opět docela nezapamatovatelný, ale zkrátka řečeno šlo prostě o řadu nikdy nekončících mačo situací.