Recenze (875)
Aristokratka ve varu (2024)
Fajn komedie.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Už jednička je průměrný film a dvojka je bohužel ještě horší podívaná . Jde o podprůměrný počin . Holt Zack Snyder má své njlepší obobí za sebou. Taková jednohubka na kterou se za chvilku zapomene !!
Němá tajemství (2023)
Rozhodně se jedná o nadprůměrný film + skvělé herecké výkony. V rámci tuzemské tvorby vřele doporučuji. Stojí opravdu vidět !!
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Fajn biják roku 2024. Lepší scénář a režiséra a šel bych i možná na ty čtyři hvězdičky.....Nostalgie i tak zafungovala,ale?
Mladá dáma (2024)
Solidní,slušná,fajn fantasy pohádka ....
Jedeme na teambuilding (2023)
Nenáročná,podprůměrná,bezmyšlenkovitá záležitost. Nic víc nic mín ! Taková tuzemská jednohubka. Jednou fakt stačilo ! Víckrát to vidět nemusím !
Přišla v noci (2023)
Jeden z nadprůměrných snímků roku 2023.....To jest znamená dost dobrých 7 /10 ! Více fakt dát nemohu ani nechci !!
Přízraky v Benátkách (2023)
7/10 ! Nadprůměrná detektivka + Benátky + s nádechem hororu a hlavně Hercule Poirot. Plus mnoho dalšího.....třeba hudba,kamera.
Oppenheimer (2023)
Film roku ? Dost možná ano. Rozhodně jeden z nejlepších snímků minulého roku. O tom není pochyby.....
Bod obnovy (2023)
"Nadprůměrné " Je dobré vědět,že i Česko - Slovenská a Polská koprodukce dokáže vyprodukovat dost dobrou sci-fi kriminálku lonského roku. 7 /10 !!