Recenze (875)
Princezna zakletá v čase (2020)
7/10. Nadprůměrná česká pohádka s prvky fantasy......
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
7/10 ! Rozhodně lepší,kvalitnější Liga spravedlnosti.............
Vyšinutý (2020)
5/10. Vše je průměrné až na Russlla Crowa.....a jeho skvělé zahraného vyšinutého maniaka,magora.
Jako v bavlnce (2020)
7/10 ! Rosamund Pike i Peter Dinklage jsou skvělí,ale Rosamund si krade snímek pro sebe. Se snímkem jsem spokojený.
Děda, postrach rodiny (2020)
Solidní,slušná komedie. 5,5/10 ! + skvělé obsazení De Niro, Walken,Seymour,Marin.....
Monster Hunter (2020)
Spíše podprůměrná než průměrná podívaná. Oddychový, nenáročný. Jednorázová jednohubka !
Chlast (2020)
Nadprůměrný film se skvělým Madsem Mikkelsenem.
Duše (2020)
Jeden z nejlepších filmů roku 2020. Animák roku? Dost možná ano. Pixar opět dokázal,že je prostě špička v oboru animace !! Hudba ,vizuální stránka,,animace...... Prostě bravo ! Plný počet hvězd !
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Fajn katastrofický film se skvělým Gerardem Butlerem.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Mistrovský kousek. TOP film. Naprostá pecka biják.