Recenze (5 283)
Milé dítě (2023) (seriál)
Prvé štyri časti boli fantastické. Výbrone vyskladaná atmosféra, ktorá miestami zachádzala až do taomného mystéria. Navyše otázky, položené hneď v úvode, stále hrýzli nedočkavosťou, kedy už budú zodpovedané. Oceňujem aj vizuál. To vyvrcholenie mi ale už prišlo také obyčajné, vzhľadom na to, aký výborný rozjazd to malo. Slušný nadpriemer. 80/100
Piargy (2022)
Som opäť príjemne prekvapený, aký vizuálne a atmosfericky výborný snímok sa zase raz u nás dokázal natočiť. Miestami to bolo dokonca tak príjemne melancholicky baladické. Presne, ako to mám rád. Silný nadpriemer. 85/100
Máme tu ducha (2023)
Táto prazvláštna zmes mystéria a rodinnej komédie ma celkom bavila. Nápad super, no dejova linka mohla byť trochu zaujímavejšia. Dobrá bola len pointa. No to na super film nestačí. Lepší priemer. 65/100
Mastema - Anděl zkázy (2022)
Úvod a koniec celkom fajn. Ten stred bol ale bez nápadu, atmosféry a hororových prvkov čo by bavili. Škoda času. 30/100
Napoleon (2023)
Dávam síce 4 hviezdy, ale aj tak to je sklamanie. Kde je ta epika a emócie, ktoré sme zažili pri Gladiátorovi, alebo pri Kráľovstve nebeskom? Filmový svet v historickom žánri stratil dych a dnešnému divákovi už okrem majestátnych bitiek asi nemá čo ponúknuť. Alebo to zabudol. Je to veľká škoda, pretože je to môj obľúbený žáner. Snáď nabudúce príde niekto s niečím lepším. Aspoň Phoenix bol parádny a bavil. Avšak po obsahovej stránke to bolo ako z rýchlika, s kopcom zbytočnej vaty a uťahané ako rozmaznané trojročné decko. Ledva nadpriemer. 70/100
Merlin (2008) (seriál)
Je to síce taká blbina, ale pre mňa ide o zábavné guilty pleasure, na ktoré sa dobre pozeralo. Taký úlet do detstva, kedy som podobné záležitosti hltal. V niečom mi to pripomínalo starého dobrého seriálového Robina Hooda. Na slabší nadpriemer to stačí. 70/100
Cinderella (2011) (TV film)
Až na peknú herečku v hlavnej úlohe sa na to pozeralo iba s veľkým sebazaprením. Mladšej dcére sa to ale páčilo. Zrejme ide o cieľovú skupinu (12 rokov). 30/100
Meg 2: Příkop (2023)
Typický príklad choroby z pokračovania. Po obsahovej stránke veľmi slabé, miestami až detinské a totálne absurdné. Inokedy mi uletenosť nevadí, no to nebol tento prípad. Jediné, čo sa ako tak dalo, boli efekty a pár akčnejších scén. Veľmi slabý priemer. 50/100
Sněžné bratrstvo (2023)
Originál z roku 1993 bol síce lepší, ale toto spracovanie je dôstojným partnerom. Krutá dráma o prežitie, bohužiaľ s menším emocionálnym dopadom na diváka (až na ten koniec). Na druhú stranu, vizuálne spracovanie bolo slušné. Nadpriemer. 75/100
Země (2021)
To bola nádhera. Len človek a matka príroda, ktorá je tým najlepším liečiteľom na svete. Úžasné myšlienky a ešte krajšia vizuálna nádhera. Pripomenulo mi to YNP. Tak málo stačí na dobrý film. Silný nadpriemer. 85/100