Oblíbené seriály (10)
Transparent (2014)
Perfektné. Nemám slov.
Odbor městské zeleně (2009)
Na tomto seriály sa mi páči humor (áno, aj ten "trápny", ktorý nevyvoláva okamžitý smiech), výsmech byrokracie, politiky a politikárčenia, girl power atmosféra a okrem Amy Poehler aj vedľajšie postavy v podaní Rashidy Jones a Aziza Ansari, ale aj rôzni hosťujúci herci a herečky ako napr. Kathryn Hahn alebo Megan Mullally.
Orange Is the New Black (2013)
Miranda (2009)
Dobrá manželka (2009)
Milujem Kalindu v podaní Archie Panjabi a všetko ženské... A že je tam toho veľa! Zaujímavo vykreslené postavy a pútavo vystavané mnohovrstevné zápletky. Výborný seriál.
Ženatý se závazky (1987)
The Golden Girls (1985)
Kultový seriál presahujúci hranice bežných sitcomov, ktorých úlohov je hlavne zabávať. Pretože Golden Girls sú pre mňa v niečom ako Oprah v rámci talkshows, okrem zabávania aj vychovávajú – k tolerancii a rešpektu. Pamätám sa, ako som tento seriál pozerala ako dieťa na ORF (s výborným nemeckým dabingom). Teraz sa k zlatým dievčatám po mnohých rokoch vraciam a stále sa bavím. Zaujímavý je fakt, že herečky aj v súkromnom živote boli pozoruhodné osobnosti - hájili práva zvierat (Rue McClanahan alias Blanche bola dokonca vegetariánkou) a LGBT ľudí. Okrem Betty White alias Rose (ktorá je v skutočnom živote od nich najstaršia) už nie sú fyzicky medzi nami, ale ten odkaz, ktorý zanechali, ich robí - aspoň pre mňa - nesmrteľnými.
Přátelé (1994)
Most (2011)
Som očarená. Krásne ľudské. Výborná terapia po True detective. Saga rulez!
Pád (2013)
Pútavé, atmosferické, Gillian Anderson je pecková (áno, aj ženy vedia byť inteligentné a komplikované potvory) a užívala som si aj všetky feministické posolstvá, ktoré v tomto seriály odzneli. Len tak ďalej, teším sa na ďalšiu sériu.