Recenze (259)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Depp je jeden z mojich najoblúbenejších hercov a Krajina prílivu od Gilliama sa mi tiež stašne páčila takže som čakal niečo dosť nadupané a namiesto toho prišla táto sračka, ktorej dávam dve hviezdy len s princípu.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Dosť o ničom, ale malo to pár vtipných momentov bohužiaľ len pár.
Dobrý ročník (2006)
Celkom príjemný klasícký romantický film, ktorý mi strašne pripomínal film Prechádzka v oblakoch. Ale tento bol niečo lešie spracovaný.
Atentát v Ambassadoru (2006)
Strašne zaujímavé, bohužial však dosť chaotické zo začiatku sa len každú chvílu pýtate a toto je zas ktorý a podobne. Ale koniec to zachránil.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Je to blbosť, ale celkom dobre sa to pozerá.
Střihoruký Edward (1990)
K tomuto filmu netreba komentár bol proste dokonalý, aj keď ponekud depresívny.
Tajemství slov (2005)
Zbytočne dlhé zo začiatku príšerne nudné naštastie to zachránili koniec a Tim Robbins, ale ináč to bolo strašne chabé.
Kill Bill (2003)
Dobre sa to pozerá, ale ináč je to strašná blbosť.
Pád Třetí říše (2004)
Zaujímavý a osobitý pohľad na Hitlera a ľudí okolo. Bohužial sa to však ťahalo jak sopel na rukáve a mínus 45 min by tomu vobec neuškodilo.
Miami Vice (2006)
Čakal som niečo oveľa viac, nie túto tuctovú akčnú sračku. Dvoj riadkova pointa natiahnutá na 134 min. To si už radšej pozriem Rýchlo a Zbesile tam sa aspoň na nič nehrajú.