Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Pro mě největší citová záležitost mezi seriály. "Je to prastarý příběh. Android potká androida z něhož se stane chameleon. Android ztratí chameleona, jenž se změní na slizku. Android získá slizku, slizka potká slizku s níž odejde a android ztratí slizku, chameleona i androida. Kolikrát jsme už viděli tenhle příběh?"
Simpsonovi (1989)
Black Books (2000)
Luxusní záležitost a povinnost pro všechny kteří mají rádi absurdní humor. Nejlepší díly: 14. Elephants and Hens, 10. Blood, 3. Grapes of Wrath
Jistě, pane ministře (1980)
Totální kult ! Všechny tři hlavní postavy se výborně doplňují. Bernardovy pohotové poznámky jsou neuvěřitelně trefné. Sir Humphrey Appleby je intrikán k pohledání a Ministr James Hacker je zkrátka politicky naivní moula.
Chalupáři (1975)
Zpočátku mě štvalo ideologické zabarvení hlavně prvních dílů, ale s blížícím se koncem jsem si čím dál více uvědomoval, že mě s Bohoušem a Evženem bylo vlastně moc hezky. Přesto si nemyslím že Chalupáři jsou tím nejlepším co tady kdy v seriálové tvorbě vzniklo. 80%