Poslední recenze (8)
Cestující v dešti (1970)
Úplně souhlasím s komentářem uživatele gudaulin. Vydržel jsem u televize dlouho do noci v očekávání, že kouknu na napínavý thriller, ale ten se bohužel nedostavil. Pro mě nebyl film ničím zajímavý, myšlenka dobrá, provedení horší. Moje hodnocení průměr. ***
V zajetí démonů (2013)
Horor, pro kterej je i 5 hvězdiček málo. Nebyla snad ani jediná minuta, která by mě nudila. Neumím film zhodnotit tak jako někteří zdejší rádoby filmový znalci, ale prostě v tomto případě všechno zafungovalo tak jak mělo. Bál sem se jak sviňa, místama mě stály chlupy po celým těle. Tohle je horor podle mého gusta, a jasná jednička v mým hororovým žebříčku. Tleskám a děkuji. ******
Ren zhe wu di (1982)
Právě si vytvářím top žebříček kung-fu filmů, kde nechybí klasiky jako 36. komnata Shaolinu, Gigant Shaolinu, Mistr Shaolinu, Ninja commando, apod. A po zhlédnutí tohoto filmu musím konstatovat, že se v žebříčku objeví určitě taky. Spousta uchvátných soubojů a děj filmu také nenudil. Závěrečné souboje proti formacím zlata, dřeva, vody, ohně a země jsou žánrovou lahůdkou. Film doporučuji a dávám zasloužených 5 hvězd.