Poslední recenze (11)
Grinch (2000)
Ten, ten, ten...Ten Grinch! Tohle je prostě paráda a na mé Vánoční telce to prostě nemůže chybět. Jim Carrey a jeho klasické grimasy zvedají level zábavy do výšin. Ne každému sedne, ale komu jo, ten se tradičních Vánoc s Grinchem už nevzdá.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Jakožto fanoušek prvního dílu o polobozích jsem byl zvědav na pokračování a musím říct, že nejsem ani zklamán, ale ani nijak extra potěšen. Prostě to proběhlo, nenudil jsem se a hotovka. Škoda, že zde není více překvapivých pasáží, člověk prostě tuší, co se za chvíli stane. Moře nestvůr připravilo půdu pro další díl, který by se měl dostat na svět v roce 2015 a jsem upřímně zvědav, jak to dopadne. Snad budou více epické akce než zde.
Univerzita pro příšerky (2013)
Prequel Příšerek? Proč ne. Zajímavý animák od Pixaru o Mikeovi a Sullym se vcelku povedl. Grafika je parádní, diváka to baví a fanoušci prvních příšerek si přijdou na své. Škoda jen, že se malinko vytratil vtip, takové ty výbuchy smíchu, jež bychom měli v animovaných filmech nalézat. Film je to parádní ale příště bych prosil více vtípků.