Poslední recenze (7)
Rande na dvě noci (2014)
Velice prijemny film, zadna preslazena americka limonada :-)
Mapy ke hvězdám (2014)
Jeden z mych nejoblibenejsich filmu za posledni dobu!
Scary Movie 3 (2003)
můj naprosto nejoblíbenější díl ze všech 5, které jsem viděla(některé, přiznávám i několikrát :D)... ty hlášky jsou už dnes pro mne a pro moje kamarády klasika, byl to takový film mojí puberty:) oproti dvojce to není naštěstí vůbec nechutné, parodie povedené a jsem ráda že tu byl i Charlie Sheen a Simon Rex:) určitě doporučuji všem, kteří se chtějí pobavit... ps: já jsem většinu těch filmů, které SM3 paroduje předtím, než jsem viděla Scary Movie 3 neviděla a vůbec mi to nevadilo:)