Recenze (54)
Janghwa, hongryeon (2003)
Bláznivý film o šíleném domě s rodinou plnou psychopatů.
Next (2007)
Tenhle film byl naprosto dokonale rozehraný. Ale ten konec, ten prostě jako by odstranili a film usekli - něco tomu chybělo. Takhle je to jen 4/5.
Películas para no dormir: La habitación del niño (2006) (TV film)
Ten film je moc dobře udělaný, ale moc krátký :-( Tohle mělo být delší...
Roming (2007)
Zajímavý film, ale komedie? Za celou domu jsem se nezasmál a to nejsem žádný suchar...
Sasaeng gyeoldan (2006)
Možná je chyba jen ve mně, ale v tom filmu jsem se totálně ztratil. Slily se mi dohromady všechny postavy filmu a nic jsem nechápal...
Hlas smrti 2: Světlo (2007)
Asi tu budu se svým hodnocením trochu za výjimku, ale horory tohoto typu mám prostě rád. Je to totiž jediný typ hororů, kde mám opravdu strach :-) Myslím si, že White Noise 2 je víc než důstojným pokračováním jedničky. Komu se jednička líbila alespoň trochu, tomu doporučuju se kouknout i na dvojku.
Men tu (2007)
Příběh policisty, který v utajení pracuje pro drogového bosse po dlouhých 7-8 let. Pozná během toho, jak funguje obchod s drogami, ale i jak vypadá svět narkomanů. Je však jen otázkou času, kdy celé utajené vyšetřování skončí a někdo to odnese... trestem či životem.
Do hlubiny (2005)
Třebaže ten příběh nebyl nijak originální, pěkné herečky/herečka, nádherná příroda a HDTV rozlišení obrazu to nádherně vynahradili.
Drsňák (2006)
Po celý film jsem čekal, kdy "to" přijde... nějaké vyvrcholení dramatu, něco, k čemu film směřoval. A pak ten film skončil...
Eoneunnal kabjagi cheotbeonjjae iyagi - Iwol isibguil (2006)
Příjemné odlehčení od těch klasických amerických hororů. Mezi ostatními korejskými filmy, které jsem dosud viděl, určitě vyniká.