Poslední recenze (136)
Železní bratři (2023)
Mám ráda filmy podle skutečnosti, tak jsem se rozhodla vydat i na tento. Mohl být klidně o něco kratší, ta první půlka se docela táhla, ale jinak se mi film líbil, i když nejsem fanynka wrestlingu. Upřímně jsem také byla zvědavá na Zaca Efrona, kterého jsem dlouho nikde ve filmu neviděla. Druhá polovina byl tedy masakr a vůbec jsem nestíhala pobírat všechny smutné události co následovaly. Tím, že se to opravdu stalo jsem byla emočně velmi smutná a jsem ráda, že si režisér vybral toto téma a rozšíil tento smutný příběh mezi lidi. Film se mi líbil, prostředí, výběr herců atd, takže doporučuji.
Napoleon (2023)
Mam rada historicke filmy, tak jsem se do kina tesila. Kazdopadne za mne urcite zklamani, nebot jsem ocekavala, ze film bude zameren hlavne na genialniho vojevudce a budou tam hlavne bitvy a to jak je vedl, proc byl tak uspesny atd. Bohuzel za mne je jich tam malo a kratce, chvilemi hodne poznat pocitacova grafika. Film je podle mne zbytecne zameren na jeho soukromy zivot a diky tomu jsou tam delsi zdlouhave a nudne casti. Jinak skvely vykon Joaquina jako vzdy a celkove doporucuji.
Avatar: The Way of Water (2022)
Avatara mám ráda, tak mne potěšilo i jeho pokračování. Děj předvídatelný, ale dobře. Líbilo se mi to, že tentokrát tam přidali ty jiné, mořské avatary a jejich podmořský svět a to prostředí z vody bylo moc pěkné. Toto bych za mne asi vypíchla jako nejlepší z celého filmu. Avataři byli trochu jiní, uzpůsobení do moře. Co mi ale vadilo je délka, za mne opravdu moc dlouhé přes 3 hodiny v kině jsem se již kroutila jak žížala. Kvalita za mne pokulhávala, už mi to nepřišlo moc jako film, ale chvílemi už moc spíše jako animace pro děti. V tomto mi ten první díl přišel přišel nějak lepší. Ale jinak za mne doporučuji.