Recenze (158)
Všemocný (2011)
Chyba tohto filmu je samotny trailer, z ktoreho sa da vycitat cely film...
Ať vejde ten pravý (2010)
naco toto? tento "remake" nema ani stipku z atmosfery povodneho...
Útěk ze Sibiře (2010)
Velka chvala tomuto film, i ked ma mnoho much, dokazal ma udrzat v strehu celu stopaz. Co mi vadilo na nom, su akokeby nedotiahnute pasaze a osudy jednotlivych postav. Farrell to vyhral na plnej ciare, ale zrazu ani neviem ako proste skoncil. To iste malo byt finale - prechod cez himalaje (na ktore som sa tesil asi tak pol filmu), ale nakoniec sa nic take neudialo.
Kazatel (2011)
Nemam rad ked filmy robia z divakov debilov.. A tento prave takto kona.. neodporucam!
Plivu na váš hrob (2010)
Skoro ako Run bitch run, ale menej zabavne...
127 hodin (2010)
Je fajn ze reziser, alebo ktokolvek iny sa vo svojej kariere posuva stale novymi smermi, ale toto je ako keby zmena celeho zanru. Zrejme sa Mr.Boyle nakazil tou hollywoodskou srackou a stale to nevie dostat z tela. Chceme filmy ako trainspottng, shallow grave, beach, 28 dni po, ale toto nie!
Špatnej polda (2009)
Zeby sa Cage konecne uvedomil a zacal citat scenare, predtym ako sa pusti do hrania?
Majestic (2001)
Darabont proste vie!
Třináctka (2003)
Troska iny pohlad na adoslescentny svet ako ponukaju europske snimky Fucking Amal ci Hip hip hura.. ale aj tak sa reziserke podaril velmi unikatny nahlad do zivota trinastky. Velky obdiv a respekt obom hlavnym akterkam (Reed a Wood) za vierohodne a nadcasove stvarnenie postav.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Pure JUNK! Kedy uz producenti pochopia, ze tymito patokmi si len znehodnocuju znacku, ktora bola rokmi budovana? FAKT som nanasiel v tomto filme jeden pozitivny faktor. Navyse film by mal podla mna asi 40-50 min keby ho nepustali cely v SLO-MO.. mohli to radsej tak spravit.. Po prvej scene som mal chut to vypnut a teraz lutujem ze som to neurobil. Total strata CASU, PENAZI a NALADY.