Oblíbené filmy (10)
Čistá duše (2001)
Osvícení (1980)
Láska nebeská (2003)
Amélie z Montmartru (2001)
Miluju zasněné filmy, plné fantazie, rozmanitosti a potřeštěnosti... a Amélie patří k tomu nejlepšímu, co jsem v téhle své zamilovanosti doposud viděl. Nedávno jsem se k němu po tolika letech vrátil a znovu se nechal pohltit sladce barevnou atmosférou. Navíc na hudbu skoro geniálního Yanna Tiersena se nedá nikdy zapomenout a jemná harmonika mi hraje v hlavě do teď. Jasných *****
Forrest Gump (1994)
Střihoruký Edward (1990)
Krásný film. Burtonovsky ujeté a hravé, barevné i temné a hezky dojemné až do poslední minuty. Každá postava dostala herce, jenž do role opravdu sedne (jako malý jsem se do Winony totálně zamiloval), hudba je podbízivá od prvních tónů a svět, ve kterém se Edward odehrává, je hezky načančaný a veselý. V mých očích jeden z nejlepších filmů vůbec. Za taková díla mistru Timovi odpustím i nepříliš zajímavou Planetu opic, nudnou Alenku v říši divů i nevtipnou, uměle cukrkandlovou komedii Temné stíny...