Recenze (13)
Tajný život včel (2008)
zprvu mě moc tento film nezaujal, ale potom mě film uplně vtáhl, že jsem se už od něj neodtrhla, výborný film........úžasné herecké obsazení a prostředí kolem včel kráásné....emotivní příběh, který zasáhne snad každého
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
S prvními dvěma díly se to vůbec nedá srovnat......byla velká škoda že roli Evelyn obsadila jiná herečka, vůbec se mi nelíbila a neměla takový šmrnc jako Rachel Weisz....jako námět to byl dobrý, ale nějak mi tam ani neseděli ty yettiové....chybí tomu taková ta vtipná stránka jako u jedničky,ale dalo se na to podívat
Stmívání (2008)
vůbec mě to nelákalo se na to podívat, ale všichni o tom vykládali jak je to úžasný film, všichni milují hlavního hrdinu.............no tak jsem se konečně podívala na tento film.........jééé dlouho jsem se tak nenasmála tak jako u tohoto filmu........a hlavní hrdina, no teda jako nic moc...........
Strýček Buck (1989)
perfektní rodinná komedie.....prostě strýček Buck
Will a Grace (1998) (seriál)
**** jenom za ty hlášky a vtipné situace s Karen a Rosario a občas s Jackem........Will byl v pohodě, ale Grace moc nemusím
Policajti z Rena (2007)
to je taková blbina, že se prostě člověk u toho musí smát
Tohle je válka! (2012)
Taková průměrná romantická komedie, pár vtipných scének a hlášek, dalo se na to podívat, ale tak nějak od začátku jsem věděla že si stejně vybere FDR.
Bezva vejška (2006)
šíleně jsem se u této komedie nasmála, bezva hlášky a vtipné situace.......nejlepší Schraderův jekot
Přátelé (1994) (seriál)
tento seriál můžu sledovat pořád dokola a pořád dokola se budu smát......nezapomenutelné a nejlepší hlášky.. Přátelé........Joey prostě nejlepší..Chandler a jeho vtipy...... super parta lidí, při sledování člověk zapomene na všechny starosti kolem (aspoň na chvíli) a sleduje svůj oblíbený seriál
Mrtví a neklidní (2013)
od začátku až do konce jsem se skvěle bavila....může se zombie zamilovat? ano ...... skvělé hlášky, děj, prostě paráda .....obsazení skvělé, jinak to nejde než dát 100%