Recenze (1 733)
Všechno, všude, najednou (2022)
Kým sa to utrase, tak som nadšený. Stopáž za mňa oka, Michelle godlike, nápadov na 10 filmov. 90%
Spider-Man: Bez domova (2021)
Hollandov Spider-Man je zakaždým o hviezdu lepší a to tak, toto v pohode šupnem medzi TOP 3 Avengerovky. Teším sa, že to bude pokračovať a úprimne sa bojím, že to najlepšie už máme týmto dielom za sebou. Nostalgia jak sviňa. 95%
Bod varu (2021)
Piatu nedávam len preto, že som chcel aby to pokračovalo. Vzhľadom na to koľko príbehov tam bolo rozohratých by s tým nebol problém. Technicky a herecky precízne. Mňam dpč. 90%
Rozhněvaný muž (2021)
Prvé dve kapitoly kryštalické 5-ky, ďalšie dve trochu zošlapnú z plynu, ale aj tak nemám srdce tomu nedať fullku. Mne osobne tam trochu chýbali tie Ritchieho vizuálne finesy, ale okej, stále to top notch filmárčina. Jo Christopher Benstead dosť naložil. 90%
Rodina na baterky (2021)
Antiincredibles na memečkových steroidoch. Ako foter a grafik nemôžem ísť pod 5 hviezd. Vizuálne to je masaker. 90%
Vidím tě (2019)
Ideálne si o filme nič nezisťovať. Síce jednohubka, ale napečená srdcom, aj rozumom. Mňam dpč. 90%
6 underground: Tajné operace (2019)
Amerika. Autá, zbrane, ženy a to celé "kočíruje" R-kový Bay utrhnutý z reťaze ešte z čias Transformerov. Nemá to jediný statický obraz, nemá to jediný záber dlhší ako 3 sekundy, čo v praxi znamená, že tam schová kopec nedostatkov, ale môže to tlačiť over the top. A to sa aj deje. Od prvej sekundy. Totálny Bayhem. 90%
Avengers: Endgame (2019)
Nie je to dokonalý film, ale dokonale funguje. Pri všetkých očakávaniach veľa krát ináč akoby jeden tipoval. A to je dobre. 95%
Jigeum mannaleo gabnida (2017)
Pripomenul som si, že už skoro dve dekády mám na korejské romantiky slabosť. Je to taaak priamočiare, ale tak účinné. Zlhtlo ma to. 90%
Geniální průšvih (2017)
Veľka pecka. Ešte nikdy nebolo odpisovanie v škole také napínavé. 90%