Recenze (15)
Bistro (1982)
Tak toto som nečakal ! Abosutne uveritelný, osobný film so skvelou atmosférou 50siatych rokov, rock n rollom, výborným hereckým obsadením, réžiou ... A to sa jedná o režijný debut! Scenár vybrúsený do najmenšieho detailu. A celkovo tento film ovplýva velmi pohodovou atmosférou, Partia mladych chalanov a ich rozdielne vyhliadky do budúcnosti, v ktorých som sa mnoho krát videl :)
Láska nebeská (2003)
Tento film by som mohol pozerať stále dokola a stále mi má čo ponúknuť :) vždy mi vyčarí úsmev na tvári a ja mam skutočne pocit, že láska je všade okolo :)
Neberte nám princeznu (1981) (TV film)
Film mojho detstva :)
Big Lebowski (1998)
Pochcal mi muj Teppich ! :D 95 %
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Keby mi niekto pred pár rokmi povedal, že jeden z najlepších filmov aký kedy vznikol sa odohráva v jednej miestnosti,neuveril by som...a nie ešte film ,ktory pôvodne vznikol pre televíziu... 12 Angry Men je asi najlepšia konverzačka akú som videl :) Detailne napísané charaktery a skvostné budovanie deja robia toto dielo Sidneyho Lumeta nesmrtelným ! 100 % !
Zelená karta (1990)
Príjemný film z mojimi dvoma oblúbencami, ktorý sa na nič nehrá...Peter Weir servíruje ludské príbehy s neuveritelnou lahkosťou a medzi krásnou Andie a charizmatickým Gerardom to iskrí od prvej chvíle.Jedna z mojich najoblúbenejších romantických komedií a zároveň dôkaz , že protiklady sa priťahujú a Gérard dokáže hrať na piáno tak ako Lars Ulrich na bicie :)
Mechanik (2004)
Herecký koncert Christiana Balea !To čo zo seba dokázal spraviť kôli tomuto filmu je neskutočné... Nieje nad dobry psychothriller s hustou atmosférou a nečakanou pointou no Mechanik ma presne tú pointu, ktorú som očakával a po celú dobu dúfal že ma režisér iba ťahal za nos a ja zostanem sedieť ako prikovaný...Nestalo sa... asi preto ze podobnych filmov mám odpozeraných vela.Napriek tomu je to vynikajúci atmosferický thriller...hudba je tiež vynikajúca a Christian Bale famooozny.Určite stojí za pozretie a ako celok pôsobí viac než dobre ... 80%
Uprchlíci (1986)
Výborná francúzka komédia, pri ktorej som sa skvele bavil a zároveň som bol dojatý. Ako to ten Depardieu robí, že či už zahrá bankového lupiča alebo blbca so srdcom na pravom mieste ( drž hubu ) ,vždy som uchvátený jeho hereckym prejavom! Pre mňa vrchol žánru ...
Horší už to nebude (2006)
Príbeh o chlapíkovi menom Harold Crick a jeho hodinkách :) Harold žil vo svete nekonečných čísiel.Každý všedný deň za 12 rokov si Harold 67 krát prešiel každý zo svojich 32 zubov zubnou kefkou...38 krát z prava do lava a 38 krát z hora dolu :) Marc Forster je pán režisér, čo predviedol už vo filmoch Ples príšer a Hranice života...No tu ukázal aký je všestranný kedže sa pohybuje v rôznych žánroch...výborne vybraní herci a scenár v ktorom som nenašiel ziadnu trhlinu. Vlastne som ani nevedel, či sa pozerám na komédiu s prvkami drámy či naopak. Vážne skvele napísané. Viac takýchto filmov!!! Velké prekvapenie :) !
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Myslel som si, že nic nemôže byť horšie ako Malý Herkules...Ako hlboko som sa mýlil ...:D Totálne nevkusné, naivné a amatérske... Nezostáva mi nič iné ako krútiť hlavou nad absurditou tohto filmu :D Niekto proste nedokáže pochopiť, že už toho bolo dosť!