Poslední recenze (42)
Vyproštění (2020)
Schází mi klasické akčňáky a tohle se jim docela blíží. Hrdina s více životy než má naše kočka neohroženě kosící padouchy. Podívaná suprová. Nehledáte-li žádnou hloubku, dostanete, co potřebujete, a v některých momentech dokonce i něco víc. A přestože člověk tuší, jak to asi s postavami dopadne, přiznám se, že jsem se v poslední čtvrtině filmu přistihl v mírné nejistotě a napětí.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Naprosto fantastická podívaná, padala mi brada jako těm dětem. Pro mě tedy nejlepší animák za poslední roky. Neuvěřitelné tempo, skvělé hlášky, spousta odkazů, výborně vybraná hudba. Celé je to neuvěřitelně nápadité. Hrané si to nedokážu představit, ale takhle všechno fungovalo na max. Prostě živý komiks.
Rédl (2018) (seriál)
Na chabé poměry našich televizí hodně dobrá série. Na jedné straně zajímavé, celkem promyšlené téma, na straně druhé skvělá filmařská práce. Ze všeho nejvíc asi kamera a hudba. Dokonale nastavená atmosféra, napětí, že by se dalo krájet a syrovost, na kterou není náš televizní divák zvyklý. Mezi herci jednoznačně excelovali Novotný s Hofmannem, vynikající byli též Polák s Hřebíčkovou, a špatný vůbec nebyl ani Sokol. Nechápu docela, proč se tu tak pranýřuje. Škoda toho přestřeleného závěru, nebýt toho, bylo by to u mě za plný počet.