Poslední recenze (38)
Resident Evil: Zatracení (2012)
O chlup lepší než Degeneration, a to především díky svižné akci a působivými souboji. Možná to zní pro Resident Evil, sérii, která si prapůvodně zakládala na temné atmosféře jako zklamání, což ovšem neznamená, že by Damnation vůbec ponurou atmosféru neobsahoval, nicméně děj tak pěkně odsypává a jest bez hluchých míst. Pro nezběhlíky je však na místě jeden bod ubrat, protože v příběhové části a postavách se budou ztrácet, a tak si alespoň užijí povedený vizuál s hromadou mutantů, který sice nedosahuje kvalit dnešního standardu, i tak je to, obzvlášť na Blu-Rayi, hezká podívaná.
Světlonoš (2005) (studentský film)
Práce pana Švankmajera je obdivuhodná, protože za použití figurek a jednoduchých předmětů nastolil ponurou, hutnou atmosféru, nicméně problém je v tom, že zajímavá stylizace, aby ve výsledku mohl snímek dostat třeba maximální hodnocení, potřebuje i smysl, a ten tu není.
Plán útěku (2013)
Pilířem je nepochybně setkání legendárních svalovců, což film od jisté části vůbec neskrývá. Sly - nevídaný specialista na úniky z vězení, Arnold - zdejší kápo, jsou zabaleni do zábavného, a místy i opravdu vtipného snímku, kde síla střídá intelektuál. Výtka směřuje především na konec, kde se strhne celkem tuctová přestřelka, kde hrdinové opět disponují neuvěřitelným štěstím.