Poslední recenze (7)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Od té doby co jsem v televizi viděla skoro konec jsem další den neodolala a sháněla tento no prostě úžasný film. No a po shlédnutí jsem řekla jen jedno slovo: Bomba a pak jsem si to musela pustit znovu. Simon Pegg, Nick Frost a ostatní herci byli perfektní a nejvíc se mi líbil samozřejmě Simon. Miluji britské filmy, připadá mi že oni mají lepší humor a umí ho vyjádřit lépe než američané. Například ta scéna v divadle u hry Romeo a Julie, u toho jsem se nasmála a pak i tomu smíchu herečky ''Julie''. Dávám tomu 5 hvězdiček, protože je to jeden z těch lepších akčních/černých komedií.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Doufám, že mě tady za to neukamenujete, ale Hobbit se mi líbil o hodně víc než Pán prstenů. Trilogie pána prstenu mi prostě nepřirostla k srdci, možná to bylo tím že když to vyšlo bylo mi tak cca 10 let nic mi to neříkalo a to i do ted. Jenže tohle filmové zpracování mě okamžitě chytlo a připoutalo k židli, že jsem se nemohla odtrhnout (skoro). Ze začátku sice nic moc, kromě prologu od trpaslíků ale pak až se vydali na cestu necestu se to pěkně rozběhlo. Krásné epické scény vytvořeny v post produkci, hudba, barvy a HD. Tomuhle prostě musím dát 5 hvězdiček.
Atlas mraků (2012)
Asi prvních 30 minut jsem nevěděla která bije, když scény skákaly z doby do doby. Ale poté jsme se chytla a nechala se unášet skoro 3 hodiny skvěle propracovaných příběhem plný emocí a někdy i vtipných scén (Jim Broadbent na WC a 3 vymahači, nebo jak byl v tom domovudůchodců). Hodně se mi líbila propracovanost postav, hudba, prostředí a nějaké hlášky k zamyšlení. Jinak před filmaři smekám svůj pomyslný klobouk, natočit takhle těžký námět... Připomíná mi to film Počátek, kde také skákaly, ale ze snu do snu. I když tam herci hráli jednotnou roli. Proto filmu dávám 5 hvězdiček.