Recenze (330)
G. I. Joe (2009)
Akční podívaná plná super futuristických zbrání, letadel, ponorek a kyber obleků. Akce střídá akci, tudíž příběh takřka nulový. Demoliční film, aneb jak totálně zdevastovat Paříž. Co se týče efektů ty jsou vskutku dobré, ale to je asi tak všechno. Spíše průměrný akční/demoliční film, který se svým totálně zpackaným a otřesným scénářem člověka do křesla rozhodně nepřibije 48%.
Božská relikvie 2 (1991)
Jednoznačně vrchol kung-fu akrobatické tvorby Jackiho Chana. Na film jsem se vrhnul s trochou nedůvěry po tom co jsem shlédl nevýraznou a docela nudnou jedničku. Božská relikvie 2, která se nese v duchu velké akční komedie sedí Jackimu Chanovi a tomuto žánru o poznání více než snahou překipující vážná jednička. Časté a povedené situační vtipy seděly tomuto filmu opravdu dokonale a proto bych tomu dal i 81%.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Animák rodinného laskavého typu, který kombinuje značnou dávku cukru s dramatickou zápletkou dvou bratrů. I přes nádhernou animaci na, kterou se parádně koukalo byl příběhu velmi slabý na to, aby mě výrazněji zaujal a co se týče postav tak až na Sorena a kludda tam byly ostatní postavy naprosto neviditelné a spíše dopočtu. Další slabší animák v tomto roce stěží 54%.
Půlnoční běh (1988)
To byla parádní záležitost, dát dohromady mile a laskavě vypadajícího Grodina s drsním a nepříjemným DeNirem byl mistrovský tah. Skvělá akčně komediální Road movie mě bavila celé dvě hodiny. Tento film u mě zabodoval a myslím si, že taková pohodovka s DeNirem sedne skoro každému fanouškovi DeNira či milovníkům RoadMovie dávám zasloužených 90%.
Chage and Aska: On Your Mark (1995) (hudební videoklip)
Jde očividně vidět Miyazakiho neopakovatelný rukopis podepsaný nad tímhle pozoruhodným dílkem. Takový velmi zajímavý klípek o dobrotě dvou vojáků a nadpozemském stvoření připomínající anděla. Slzy mi sice netekly jako mnohým tady, ale něco do sebe to mělo 60%.
Agiwa na (2008)
Velmi dobrá oddechovka, která mile překvapila. Geun-seok Jang se mi jevil velmi přirozeně, i když občas mi postava Joon-soona v někrterých místech přišla taková prázdná, možná to tak mělo být :-). U mě si to těch 81% určitě zaslouží.
Jak vycvičit draka (2010)
Taky chci draka. Zasloužených 91%.
Angel Beats! (2010) (seriál)
Po příliš nepresvědčivém prvním díle se to díl od dílu zlepšovalo a zlepšovalo. Až ke konci jsem si uvědomil, jak moc mě silné příběhy hlavních hrdinů zasáhly... Silné emoce a city dělají z tohohle seriálu něco lepšího a neopakovatelnějšího než běžné drama. Skvělá 13 dílná záležitost u mě nadprůměrných 87%.
Cat Shit One: The Animated Series (2010)
Sice to nebyla žádná komedie, ale za to to bylo zajímavé, originální a svěží 22 minutová akce. Dávám 90%.
Blade Runner (1982)
Tenhle film byl pro mě velké zklamání, nudný a nezáživný film jsem teda nečekal, ne po takových dobrých referencých. Velké zklamání 55%.