Recenze (2 778)
Piknik na Hanging Rock (1975)
Naprosto jedinečná magicky poetická záležitost, které jsem se léta nevím proč vyhýbal. Musím dohnat další weirovské resty.
Rituál (2006)
Viděno po letech znova díky uvedení na Criterion Channelu v kolekci filmů, co dostaly Zlatou malinu. Nemůžu říct, že by to bylo míň hrozné, ale kamera Paula Sarossyho je opravdu pěkná.
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Nečekaná svěžest a osobitý přístup k profláknuté látce, sympatické postavy, včetně těch vedlejších, a prostě sem s druhou sérií. A triggerovaní rasističtí dementi ať na to nekoukají.
The Beekeeper (2024)
Tak neskutečně přestřelené a blbé (Wimmer se nezapře), že to člověk vlastně musí mít rád. Ale frančízu bych ze Včelaře radši nedělal. Jednou stačilo.
S tebou nikdy (2023)
Trošku guilty, hodně pleasure.
Zimní prázdniny (2023)
Zimní doják, ke kterému se rád někdy vrátím. Hraje sice na jistotu, ale hraje krásně.
Fast Charlie (2023)
Fajn béčková jednohubka se sympatickým obsazením a opravdu ošklivými zadními projekcemi.
Peggy Sue se vdává (1986)
Peggy Sue, resp. Coppola se nesnaží o ženskou verzi Návratu do budoucnosti, naopak jde mu jen o prožívání nostalgie po létech, co jsou dávno pryč a nikdy se nevrátí. Emocionálně silná věc, kterou umocňuje uhrančivý Barryho soundtrack. A Turner i Cage jsou boží.
Blázinec (1988)
Velice příjemná komedie od režiséra Podrazu a Butche Cassidyho... se sympaticky umírněným výkonem Chevyho Chase a okouzlující Madolyn Smith. Trestuhodně nedoceněná záležitost!
Zabiják (2023)
Radši bych tu třetí sérii Mindhuntera, Davide. Zabiják je dost nuda a rozplývat se nad řemeslnými kvalitami je prostě málo. Obzvlášť když nápaditost chybí.