Recenze (46)
Tekutý písek (2019) (seriál)
Syrové, skličující, překvapující, zdlouhavé, znepokojující, emotivní, dokumentární, precizní a místy strhující.
Pustina (2016) (seriál)
Seriál desetiletí. Není co dodat...
Teď a tady (2012)
Velmi dobrý film. Dakota uvěřitelná a příběh sice předvídatelný, ale přesto zpracovaný "zase trochu jinak". Takže za mě za dvě.
Dívka z románu (2015)
Hvězdička navíc za prostě báječnou Emily a další za na americkou produkci nezvyklé výjevy. Takže průměr, takže dobrý film.
Všechno bude (2018)
Nezlobte se na mě, ale pro mě film naprosto o ničem. Chápu všechny ty ódy kritiků a lvích udělovatelů, kteří se prostě musí vymezit vůči jiným českým příšernostem, ale tohleto je prostě průser. Nesympatičtí hlavní hrdinové, Eliška K., která by možná chtěla něco dodat, ale režisér ji nedal šanci a neuvěřitelná, leč očekávaná pointa. Ještě že to nenapasovali na sever Moravy, jak je někdy filmařským dobrým zvykem...
Zabijáci (2014)
Hodně přemýšlení, hodně spojování a domýšlení, retrospektiva, přesto slušný drsný thriller, v syrovosti mi trochu připomínal francouzské snímky ze 70.let... anebo jsem vedle jak ta jedle?
Hvězdy nám nepřály (2014)
Pěkný film. Téma sice trochu citová vydíračka, ale zpracování a herecké výkony pro mě velmi uspokojivé. Laura Dern se sice trochu moc snaží a Willem Dafoe naopak hrát moc nemusí, ale oba hlavní protagonisté OK.
Trust (2010)
Liana je sexy, sice trochu hysterka, ale na dobu vzniku (2010) překvapivě nadčasové zpracování. A skvělý herecký výkon C. Owena...
Nebuďte policajta (1988)
Ano, Alain Delon ve vrcholné formě. A Francouzi se s tím nikdy moc nepárali, za mě skutečně 4 *.
Vražda na úrovni (1979)
Naprosto famózní žánrová dobovka, tvůrci neodflákli atmosféru, rekvizity, náladu, prostě všechno skvěle funguje. A snímek mimo jiné ukazuje SH jako lidskou bytost s emocemi. Víc neřeknu, každopádně konečně po letech opět v CZ znění s M. Moravcem