Poslední recenze (149)
Skryté zlo (2018)
Veľmi zaujímavý thriller (viac ako horor), naozaj niečo na štýl disturbia. U mňa to kolíše medzi 3 a 4 hviezdami, ale dávam 4 za Tennanta.
Shazam! (2019)
Na film som išiel spontánne, o Shazamovi som vedel len základné info... Veľmi potešil, niesom náročný na efekty ale bolo ich tu dosť, hlavný záporak je celkom dobre nakonfigurovaný, starý mrzút vs. energické dieťa, väčšieho zloducha si šetria na dvojku, ktorá myslím do dvoch rokoch bude 😂 ! Spojler! Shazam + 5 nevlastnych surodencov + Black Adam = 7 superhumans, 7 kráľovstiev
Čarodějovy hodiny (2018)
Ono je to také ;/ 🙄
Poslední deníček (1)
Filmy, na ktoré som bol v kine
Avengers: Endgame (2019)
Avengers: Infinity War (2018)
Aquaman (2018)
Brightburn (2019)
Captain Marvel (2019)
Fantastické zvery: Grindelvaldove zločiny (2018)
Halloween (2018)
Joker (2019)
Pokemon: Detektiv Pikachu (2019)
Shazam! (2019)
To Kapitola 2 (2019)
Venom (2018)
Xmen: Dark Phoenix (2019)