Oblíbené filmy (10)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Tak takhle dobrej film jsem ještě neviděl epický hlášky a hlavně herci si tady pořádně zahráli prostě super.
Já, padouch 2 (2013)
No první díl teda byl možná o trošku lepší dvojka se mi nezdála tak vtipná ale ušlo to.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jedna mezi oči (2012)
Konečná (2013)
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Predátor (1987)
Muži v černém 3 (2012)
Simpsonovi ve filmu (2007)
Drsňačky (2013)
No sprostý to bylo ale dobrý.