Recenze (22)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Pokojne by som dala plný počet hviezdičiek, ale stará biela čerešňa to coverom Abby maximálne po*rala. Za to Lily James sadla rola mladej Donny ako uliata. :)
Hypnoshow (2019) (pořad)
Nemôžem uveriť, že som to zvládla pozerať viac ako desať minút. Snáď ani deti v pomocnej škole neuveria, že zúfalci na pódiu sú v skutočnej hypnóze. O Danglovi je škoda hovoriť, preráža dno snáď s každou reláciou, v ktorej sa objaví. Jedno pozitívum by som našla - hypno show ma naplno presvedčila, že vo svojom byte telku naozaj nepotrebujem.
Hotel Artemis (2018)
Keď sa v akčnom thrilleri plnom "drsňákov" o jedinú akciu postará 50 kilová ženuška v červených šatočkách, vieš, že je zle. Nie, žeby mi postava Nice vadila, aspoň sa Sofií dostala konečne o čosi normálnejšia úloha, bez zbytočného bodypaintu či plytkej storyline.
A Perfect Ending (2012)
Na milostné scény, ktoré by vo filme tohto typu mali vytvárať ten najväčší šmrnc, sa naozaj nedalo pozerať a najväčším problémom je - ako tu už bolo niekoľkokrát spomínané - obsadenie hlavnej herečky. Dej sa v prvej polovici tak vlečie, že dokým začnú spolu naozaj chrápať, už vám stará dávno lezie na nervy. Dve hviezdičky najmä kvôli Jessice Clark (Paris).
Kmotr (1972)
Film, ktorý si rada pozriem viac krát. Krstný otec je jednoducho legenda.
Mumie (2017)
Kľudne si môže Sofia Boutella (Ahmanet) nabudúce vybrať ako "chosen one" mňa, ja sa toľko brániť nebudem. Teraz však k filmu - dej sa vyvíja presne tak, ako človek očakáva, momenty, ktoré majú byť vážne sú skôr vtipné a tvorcovia akoby nevedeli, ktorým žánrom sa primárne uberať. Dávam 2*. S filmami o múmiách ale pravdepodobne nadobro končím.
Cuky Luky Film (2017)
Súrne potrebujem návštevu chlapcov z Mužov v čiernom s neuralyzérom, aby som na toto vtipné "veľdielo" navždy zabudla.
Který je ten pravý? (2017)
Veľmi predvídateľné, už v štvrtine filmu človek vie, ako to celé skončí. Neprekvapí, neurazí, bohužiaľ moc ani nepobaví. 2* za herecké obsadenie.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Popravde som aj napriek hereckému obsadeniu čakala absolútny gýč, výsledok ma však dosť prekvapil. Dávam štyri hviezdičky, k čomu prispela hudba, spracovanie, strih a aj fakt, že Charlize nemala v snímke kaskadérov (a aj keď možno, tak minimum). Jednu hviezdičku strhávam za osud chúďatko Delphine, ktorej mi bolo úprimne ľúto. "You should have become a poet, or a rockstar."
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Všetky 4. sérky pozreté za mesiac a už neviem sa dočkať 5. série. Konečne poriadny seriál :)