Recenze (53)
Dáma a Král - Smrt na konci světa (2019) (epizoda)
Tento díl byla herecká a scenáristická katastrofa.
Žena na válečné stezce (2018)
Naprosto suprová hudba....
The Midnight Man (2016)
Takový "neherce" už jsem dlouho neviděl.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Po velmi dlouhé době skvělý špionážní film s dobrým hereckým obsazením a ještě lepším soundtrackem. Jelikož žánr těchto filmů už dávno není v módě, s radostí jsem jej uvítal.
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Překvapivě vynikající seriál....
24 Hodin: Nezastavitelný (2017) (seriál)
Dvě hvězdy za Tonyho. Jinak úplně nesympatické herecké obsazení.
El guardián invisible (2017)
Na zdejších komentářích je úžasné to papouškování. V jednom z prvních komentářů se napíše, že scénárista má v zálibě mytologii a nacpal jí tam příliš mnoho a nevhodně. A to samé odsuzování už jede v jednom komentáři za druhým...Kdyby alespoň jeden ze zdejších "fundovaných" kritiků přečetl knihu podle které to bylo točeno, nejspíš by jeho komentář zněl trochu jinak. Scénárista naopak z mytologie vypustil naprostou většinu a taktéž i z dětství a rodinných problémů rodiny Salazarových. Ve filmu tak zcela zůstala parádní tajemná atmosféra, vyšetřování a jen okrajově mytologie a flashbacky do dětství komisařky Salazarové. Film je naprosto parádně zpracován, herci skvělí a stopáž ideální. Kéž by se zfilmovala i další dvě pokračování z knižní trilogie Baztán.
The Evil Within (2017)
4 hvězdy za Michaela Berrymana.
Domek z karet - Série 5 (2017) (série)
Pátá série opět nekompromisně vynikající.
Ni le ciel ni la terre (2015)
Tak trochu "komorní" film s prvky nadpřirozena. Snímek který neurazí a udrží divákovu pozornost zručnou filmařinou. Čekal jsem "jako téměř vždy" nějaké debilní rozuzlení, ale opak mě mile překvapil.