Poslední recenze (9)
Ostrov (2023)
Langoš s Plodkovou to zahráli podařeně. Téma filmu mě nenadchlo, obzvlášť když divák ví už od začátku jak se co bude vyvíjet a to už od samotného názvu filmu. Celkově je znát nízký rozpočet, ale film je zajímavě a chytře sestříhaný. Těch 50% hodnocení dle mého odpovídá.
Oddělen (2011)
Velice vydařené dílo. Rozuzlení, při někoho možná plot twist, jsem vytušil skoro od začátku filmu. Každopádně celkové zpracování a kamera byla úžasná. Poukázání na stav školství a jeho degradaci bylo vyobrazeno, z mého pohledu, věrohodně. Doplnit to o novinky posledních let, jako upřednostňování studentů z východu, by filmu dodalo určitou peprnost.
Pod vodou (2020)
Max 2 hvězdy. Řekl bych že Stewartce by to herecky šlo lépe v nějakém lesbickém softu. Protože v tomto díle byla úplně neherecká. Film úplně o ničem kromě posledních 10 minut, kde se zjevý vyjevený zjev.