Recenze (139)
Tančím, abych žil (2006)
Průměrný film o tanci, lásce a sociálních problémech. Nebylo to nijak špatné a celkem mě to zaujalo, takže se podívám za nějaký čas asi znovu. Plus i za to, že je to inspirováno skutečnou událostí (zajímalo by mě jak moc).
Horákovi (2006) (seriál)
Jeden z českých seriálů, které se dají alespoň trochu snést.
Bohouš (1968) (TV film)
Úžasná mikrokomedie, kterou si nikdy nenechám ujít. Nejlepším "hercem" je pro mě bernardýn Bohouš, kterého bych ale doma mít nechtěla, vzhledem k jeho spotřebě.
Andělská tvář (2001)
Rozhodně jsou i horší věci. Film je lehce podprůměrná červená knihovna. Předtím, než jsem viděla film, jsem přečetla oba díly Andělské tváře a moc se mi líbily. Nejsem člověk, který by miloval pubertální a současné milostné romány. Ty, které se odehrávají v dřívější době, mě zaujmou víc. Troškovi se to, co kniha předá čtenářovi, zachytit nepodařilo. Nejenom kvůli naprosto odlišnému prostředí (moře x les), ale především kvůli J. P., který mě zde neskutečně dráždil a naprosto zkazil dojem, který jsem z postavy měla.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Můj nejmilejší "western" s nezapomenutelnými hláškami, které je netřeba připomínat.
Requiem pro panenku (1991)
Po prvním shlédnutí jsem nemohla spát, napodruhé v pohodě. Určitě nejlepší Renčův film s pěknou hudbou.
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Geniálně zpracovaný životopis génia Járy Cimrmana.
Dlouhý, široký a krátkozraký (2006) (divadelní záznam)
Kdo nedá 80 - 100%, ten to nemá v hlavě v pořádku.
Taxík (2008) (pořad)
Něco co se odlišuje od všech vědomostních pořadů. Člověk si aspoň může udělat obrázek, jak na tom je a popřemýšlet o sobě. Je fajn vidět lidi, kteří jen tak bez přípravy odpovídají na mnohdy obtížné otázky. Škoda jen, že nejsem z Prahy a tudíž se asi nesvezu. Taxík by mohl jezdit i jinde.
Probudím se včera (2012)
Nejlepší česká komedie, co se za poslední roky natočila. Pochvalu zaslouží především skvělý J. Mádl, ale i celkový nápad filmu. Velmi vtipné jsou scény s M. Táborským.