Poslední recenze (2 348)
Šógun (2024) (seriál)
S ohledem na skutečnost, že jsem viděla filmové zpracování z roku 1980 s Richardem Chamberlainem, chvíli mi to trvalo, než jsem si zvykla na nového lodivoda.. Na druhou stranu musím napsat, že Hirojuki Sanada je nesmírně charismatický chlapík, věřila jsem mu každé gesto, každý pohled, každý pohyb.. Příběh je zajímavý i poutavý, v druhé půli to malinko zakolísalo v tempu i napětí, nicméně to finále mi sedlo a výprava je nádherná..
Nezastavitelná zuřivost (2018)
U mě dobrý, takže dnes večer je to za tři.. Ma Dong-seok je charismatický chlapík a mně se na něj dobře kouká, příběh muže, kterému unesli ženu, mě sice bavil, nutno však dodat, že to bylo průhledné a místy se to vleklo.. Snový závěr potěšil, vyloudil úsměv na rtech a to se také počítá..
Tlačit rukama (1991)
Netuším, zda šlo o komedii, já jsem vnímala rodinné drama stárnoucího muže, který přijel za svým jediným synem a doufal v klidné stáří.. Střet rozdílných kultur (jiných hodnot, jiného smýšlení, jiné výchovy) je tu vyobrazen zdařilým způsobem a musím přiznat, že pan Chu mi byl sympatický.. Každopádně pozoruhodná věcička k zamyšlení... Ang Lee - Svatební hostina, Rozum a cit, Ledová bouře, Jízda s ďáblem - stojí za to vidět..