Recenze (216)
Krásky z Dubaje (2021)
hahahahahahahahahahahahdhdsnsdnsdxcgydfzdnd.......
Morozko (1924)
Ako napísal ricci.s - urobiť z tohto remake a natočiť to ako horror.
Funny Games USA (2007)
Film ktorý nie je ani tak strašidelný, či krvavý, ale keď si TO VŠETKO na konci vlastne uvedomíte, prejde Vás humor :) Za mňa top tak isto ako originál.
Temné zločiny (2016)
Film ktorý ťažko udrží pozornosť. Atmosféra nula bodov a nezachránil to ani Jim Carrey.
Rocky Horror Picture Show (1975)
Jedna za kulisy a jedna za Tima Curryho. Ničím iným som bohužial tento kult nepoňal. Možno keby to nebol muzikál...
Škrtič z Martfü (2016)
Film inšpirovaný skutočným príbehom maďarského sériového vraha Pétera Kovácsa, ktorý v v 60-tych rokoch minulého storočia vyčíňal v maďarskom mestečku Martfü. Naši južní susedia prekvapili. Skvelá práca!
Daddy's Little Girl (2012)
Dobré. Pre viac brutality odporúčam o dva roky starší "Les 7 jours du talion (2010)".
Creature (2011)
Na toto musíš mať vyslovene rád monster horrory. Nie je to ten tip filmu "zlatko, pustíme si horror?". Ja asi jedine cením príšeru, pretože scenár a herci sa moc hodnotiť nedajú a na tom aj padá celý potenciál filmu pochovaný hlboko v bažinách.. Škoda. Bolo toho málo, ale malo to potenciál. Radšej menej ceckov a viac akcie pán režisér :)
Pátek třináctého 9 (1993)
Za mňa je toto jeden z najlepších lookov a prevedení Jasona, bohužial pochovaný filmom...
Šťastné a krvavé (2023)
Vianočná horrorová komédia ktorá sa podarila.