Recenze (216)
The Quarry (2020)
tu aj najviac trpezlivý milovník slowburn filmov tri krát zomre...
Kostlivec (2023)
Nič nové pod strechou, ale za mňa je The Boogeyman výborná záležitosť a hnusne creepy monster movie. Rob Savage je budúcnosť horroru. Bez debaty.
The Passenger (2023)
Popis horror, by som tomu určite nedal. Za mňa to bola velmi dobrá psychologická dráma s prvkami thrilleru/horroru.
Pavučina (2023)
Dobrý rozbeh so zaujímavým twistom avšak trošku slabším záverom. Triková stránka tiež slabšia, ale celkovo nadpriemer.
Zvířata (2022)
Film je inšpirovaný skutočným príbehom holandského páru Margo Pool a jej manžela Martina Verfonderna, ktorí sa usadili na severe Španielska v dedine Santoalla. Film chladno a drsne ukazuje vývoj susedských vzťahov, ktorý vyvrcholí smutným koncom. Silná a zapamätatelná záležitosť.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Krásne, temné. Javier Botet je monštrum v tom dobrom slova zmysle. Øvredal je šikovný režisér, no možno mohol trošku pritlačiť :)
Crystal Lake Memories: The Complete History of Friday the 13th (2013)
Tento masterpiece by si zaslúžil CZ/SK titulky pre všetkých fanúšikov. Perfektný dokument!
Dobré manželství (2014)
Natočené jak pre Prima Love na pondelok 20:30.
Statečné srdce (1995)
Masterpiece.
Never Hike Alone (2017)
Jeden z najlepších fan made movies na tému Friday The 13th a Jason Voorhees ever. Bez debatky. Vincente DiSanti uvaril z čistej vody chutnú polievočku a originálny look Voorheesa je pekný! Sám režisér je velký fanúšik série a to čo vykúzlil za low budget z vlastného vrecka necelých $19 000 je rešpektuhodné a som rád, že vďaka podpore fanúšikov, collectorov a horrorových nadšencov sa mu náklady pomaličky vracajú. Minulí mesiac sa mi podarilo zohnať jednu zo screen used masiek :) Asi jeden z najlepších kúskov v mojej kolekcii.