Poslední recenze (28)
Joker (2019)
Nechápu tak vysoké hodnocení. Dvě hodiny jakéhosi marastu o ničem.
Chlap na střídačku (2020)
Odpočinkové a nenáročné. Jednou se to dalo vidět, možná po čase, doma, při otevřené láhvi vína na to juknu (pokud bych u toho usnul, neva...)
Monstrum (2008)
Prvních dvacet minut jsem přetrpěl, další část filmu a děj byla podobná hrůza. Efekty, zvuk ok, ale výživová hodnota nula.