Recenze (48)
Romeo a Julie (1996)
V tomto filme sa mi páčili asi dve scény, zvyšok bol strašný, nudný, oveľa lepšie by bolo, keby tvorcovia upustili od rýmov, ktoré sa do daných situácií a danej doby vôbec nehodili.
Ten večer (2007)
Krásny film o tom, že nie vždy svoj život prežijeme tak, ako si ho vysnívame.
Simplemente María (1989) (seriál)
Prvá telenovela, ktorú takmer všetci sledovali s napätím, ako to bude pokračovať a teraz to hodnotia ako "odpad!"
Pokání (2007)
Nešťastný príbeh o dvoch ľuďoch, ktorým osud nedoprial byť spolu (alebo to nebol osud, ale len jedno hlúpe dievča?). Veľmi dobrý film.
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
Krásny dojímavý príbeh o nevzdávajúcej sa láske a ohromnej krutosti vojny. Film, ktorý si ma získal hneď na prvé pozretie a na ktorý len tak rýchlo nezabudnem.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Ešte, že to bolo pekne animované....
Vlak smrti (2006) (TV film)
Za tú srandu tie 3 hviezdičky stoja :)
Občan Kane (1941)
To bol ten legendárny film, ktorý tak všetci ospevovali??
Romance a cigarety (2005)
Zaujímavý film so skvelým hereckým obsadením o ľudských citoch, ktoré postavy vyjadrujú najmä spevom.
Fantastická čtyřka (2005)
Úprimne povedané, čakala som, že to bude horšie. Celkom ma to prekvapilo, aj keď tento žáner nemám v láske.