Oblíbené filmy (9)
22 Jump Street (2014)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Dávam slabých 5*, niektoré časti boli nudnejšie, avšak nemôžeme vždy chcieť iba akciu, preto som nedal menej. Film odporúčam všetkým fanúšikom X-Mena :)
Strážci Galaxie (2014)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Na hraně zítřka (2014)
Iron Man 3 (2013)
Temný rytíř (2008)
Batman a Joker k sebe proste od nepamäti patria. A to by sa meniť nemalo. Tento film je najlepší z celej série od Batman začína až po Temný rytier povstal.