Recenze (12)
Kameňák 4 (2013)
Absolutně, totálně zpackaný film. Předchozí díly byly docela fajn, ale tenhle nemá žádný vtip, díky kterému se do kina chodí.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Podle mě, nejlepší seriál všech dob.Nemá konkurenci, nevšední humor tomu dává tu pravou jiskru. Fakt sranda.
Zkus mě rozesmát (2011)
Opravdu pěkná romantická komedie. Není to Adam, kterého známe z Prciček. Spolu s Jennifer jim to sedlo. Doporučuji. 5*
Pařba v Bangkoku (2011)
Film, který vydělal moc a moc peněz. Po právu! Stejně jako v ostatních dílech jsem se výborně bavil. Doporučuji. 5*
Na doraz (2010)
Je to nevídaná dvojice v nevídané situace, a proto je to tak super. Robert D. je jako v Iron Manovi takový frajírek a Zach G. jako v pařbách, blbec. Kupodivu to k sobě jde, opravdu super komedie, dost jsem se bavil. 5*
Temný rytíř (2008)
Více akce, touha po pomstě a výborné efekty dělají z tohoto filmu brilantní oproti předcházejícím. 5*
Rocky IV (1985)
Jeden z nejlepších filmů. který jsem kdy viděl. Určitě nejlepší film S. Stallona. Ve IV je nejlepší příběh Rocky vs. Drago. Na druhou stranu škoda, že v tomto díle končí nezapomenutelný Apollo. 5*.
Kráčející skála (2004)
The Rock umí zahrát i líp. V tomto snímku Kevina Braye se to bohužel nepovedlo. Akce pěkná, ale děj pokulhává, proto jen 3*
Forrest Gump (1994)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Dřív bych tomu nedal ani *, ale teď 5*. Doporučuji.
Machři 2 (2013)
První díl byl velmi pěkný, ale druhý díl hodně strádá. Chybí tu sranda, kterou bych čekal s A. Sandlerem a jeho partou. Opravdu hodně nepovedený. 2* víc ne.