Oblíbené filmy (10)
Spalující touha (1999)
Film vhodný zvláště na Vánoce :-)
Ucho (1970)
Obřad (1969)
Ukradené polibky (1968)
"Antoine Doinel, Antoine Doinel, Antoine Doinel"
Ďáblova past (1961)
"Což nevidíte jakého dobrodiní se Vám dostává od církve svaté a od vrchnosti ? " (M. Macháček v roli kněze káže ovečkám) Asi můj nejoblíbenější film od mistra Vláčila. Velice silný film. "Láska" církve k člověku z filmu dýchá na každém kroku. Kdož nejsi loutka boží, loutka církve, tvá duše budiž zatracena ! Vhodné do katolického magazínu a na nedělní kázání. Každý přece ví, že církev katolická po Bílé hoře trpěla a zločiny inkvizice jsou výmysly ateistů... (Jinak doporučuju román od A. Technika- Mlýn na ponorné řece) Nádherná ponurá kamera a jízdy loupeživých rytířů, mysteriózní atmosféra, téměř černá kamera
Videodrom (1983)
Přesně tak( jak píše Ninadel) velice milý film o lásce.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Baron Prášil (1961)
Milenci v roce jedna (1973)
Muž, který měl rád ženy (1977)
Jeden z mých nejoblíbenějších Truffautů, absurdita vztahů, nadhled, melancholie, osudovost, vypravěčství.