Recenze (124)
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
spíš 3 a půl...ale hudba to vytáhla
Requiem za sen (2000)
Nefetujte, raději si dejte pivo. Jinak nejvíc se mi na film líbila asi hudba. Zajímavé :)
Crash Road (2007)
Musím se přiznat, že tohle je první film který hodnotím bez shlédnutí, a i tak jsem si jistý, že dohnocení je objektivní. Stačí mi jméno hlavní postavy, když se k tomu přidá galerie a trailer...jsem si jistý, že tohle videt nechci ani s donucením.
Václav (2007)
Pro mě nejlepší ČESKÝ film poslední doby, převálcovalo to Vratné lahve na plné čáře.
12 opic (1995)
Opravdu geniální film, nechápu jakto že mi tak dlouho unikal. Vždy když byl v TV tak jsem asi byl v hospodě jinak to nevidím. Hehe...jsem pojistovaci agent!!!! : - )))))
Nejlepší z gladiátorů (2003) (TV film)
Už jen z principu jsem tuhle sprostou kopii Gladiátora vypl po půlhodině.
1984 (1984)
Zklamání....kniha byla vynikající...ale tohle je naprostý doslovný převod knihy na plátno...tudíž mě tam skoro nemělo co překvapit...a přeci jenom mě něco překvapilo..tragická nuda.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tak tohle je naprosto bezbřehá, nudná sračka...kdyby existoval nějaký režisérský důchod, Burton by dostal ode mě invalidní už tak v pětadvaceti.
Juno (2007)
Tak vlastně mi v tom filmu chybělo lautr všecko co jsem od něj čekal..sečteno podtrženo velké zklamání.
Botched (2007)
Tak ujetou zhovadilost jsem už dlouho neviděl, rozhodně ne branou vážně v takové míře jako tady...A já jsem se tak krásně bavil až je mi ze mě samotného zle :-D.