Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Akta X (1993)
Lucky Louie (2006)
Ajťáci (2006)
Battlestar Galactica (2004)
Hra o trůny (2011)
1S: 100%, 2S: 80%, 3S:100% ...., ... ale stejně jsem měl raději sáhnout po knize. Možná již nenapravitelný omyl.
Sherlock (2010)
Téměř dokonalý televizní počin nakopávající svému filmovému dvojčeti koule od začátku až do konce, i včetně nejslabšího 2. dílu první řady. Oba závěrečné díly z prvních dvou sérií jsou řekl bych i hodné kina. Vizuální stránka nikdy nepřebíjí příběh, což je naopoak problém toho filmového Sherlocka. A v neposlední řadě je Benedict Cumberbatch již teď mnohem lepší a kvalitnější herec než Robert Downey Jr. Slovy Rickyho Gervaise: "Tohle je o kvalitě, né o kvantitě".
Temný případ (2014)
Pán času (2005)
I přes kolísající kvalitu ohromná zábava vhodná k podávání v jakýkoliv den v roce, v jakoukoliv denní dobu a zajakékoliv situace.
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
1. řada: 95% (kvůli 3), 2. řada: 95% (poděkujme 3), 3. řada: 100% (to proto-že mě trhá bránici tvl...), 4. řada: 95%, 5. řada: 100% (Jimmy McNulty is BACK a já se zase řezal jak blbej...). Tak trochu menší závislost tenhle seroš. PS. OMAR JE BŮH.