Recenze (142)
Trojitá hrozba (2019)
Tak na tyhle fightery jsem se moc těšil,film mně dost zklamal,víc se střílelo než kopalo....finální souboje to trochu zachránily.
Zrodila se hvězda (2018)
Jako kovaného metalistu,rockera mně film přesto velmi zaujal a hltal jsem ho až do konce,veliký podíl na tom mají jak pěvecké tak herecké výkony hlavních aktérů,Lady Gaga si mně získala už před časem ,když vystupovala s mojí milovanou skupinou Metallica v r.2017, shodou okolnosti na Grammy Awards.
Heavy Trip (2018)
Pro rockery a metalisty příjemná severská podíváná,skvěle jsem se bavil...perkele,perkele "666"
Let Us Prey (2014)
Milé překvapení ,od filmu jsem moc nečekal a dostal jsem za málo škváry dost temné muziky,seriálová Jadis k sežrání ,Liam Cunningham nezklamal.
Slender Man (2018)
Tak to bylo slabé jak Sparta ve fotbale a vlastně i v hokeji....
Noc požírá svět (2018)
3* za bicí, jinak průměrné zombie rádoby drama
Neznámý voják (2017)
Perkele,perkele.......ta stopáž je vražedná
Zabití posvátného jelena (2017)
Větší psycho jsem letos neviděl,snad s vyjímkou "Mother"....film mi moc nesedl,ale herci jsou výborní.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
O chloupek slabší než předešlý film,ale Mark Strong stojící na mině a zpívajic song Pavla Bobka ,Ved´mě dál ,cesto má ,v origu /Take me home , J.Denver /.....tak tohle mně dostalo
Beomjoidosi (2017)
Nejj...bylo fackování místní policejní autority,po vzoru komisaře Ledviny.