Recenze (108)
Bowling for Columbine (2002)
Tak tenhle dokument myslím krásně vystihuej povahu Američanů co se zbraní a lpění na starých zákonech týče. A Stručná animovaná historie Ameriky je naprosto geniální,rozhodně doporučuju.
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
co to sakra mělo znamenat? Myslel jsem že když do má být komedie, tak se aspoň jednou za film zasměju. Tenhle film je ale neskutečná nuda, ve který 3 maníci jedou vlakem po Indii.To je všechno, nic se totiž celou dobu neděje,filmu úplně chybí zápletka. nechápu to poměrně vysoký hodnocení, ja už si tenhle film nikdy nepustím.
Deník mrtvých (2007)
film u kterýho sem se celou dobu nudil, především díky trapným rozhovorům a některým fakt debilním a nanervy lezoucím scénám
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Nechutné vykrádání staré dobré klasiky, nuda, nuda, nuda...
Magazín Ligy mistrů (2002) (pořad)
Já jako velký fanoušek fotbalu musím dát jen 2 *, a to proto že ukazované záběry ze hry jsou absolutně nepřehledné a chaotické. To je podle mě u sportovního pořadu naprostá chyba, i když ostatní informace jsou pro fotbalu znalé diváky zajímavé.
Rodina policajtů (1995) (TV film)
Jedním slovem - nuda.
Fifty Fifty (1992)
Dobrej akčňák ve kterým jsou taky docela fajn hlášky.
Mezi námi zvířaty (2006)
Není už těch animovaných filmů poslední dobou trochu moc?
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Kultovní postapokalyptický film. Je nadupaný akcí a na svoji dobu výbornými efekty. Kdyby v něm nebylo pár přihlouplejch scén dával bych za 5*.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Za ty hlášky dávám 3, jinak tenhle film moc nemusím.....