Recenze (1 067)
Královna Viktorie (2009)
Nádhera! Dojemný příběh.
Mary & George (2024) (seriál)
Za mě to je velice neortodoxní pojetí historie a vše na sebe krásně navazovalo. Děkuji.
Myši patří do nebe (2021)
Krásný animovaný rodinný film, dojal mě, moc příjemné dílo, které nesmí zapadnout.
Top Gun: Maverick (2022)
Jednoznačně lepší film než původní Top Gun, více akce a napětí, více interakce mezi postavami a skvělý závěr s nebeskou písní Lady Gaga. Díky za skvělý filmový zážitek.
Top Gun (1986)
Zásadní hollywoodský film 80. let, který jsem shlédl až v roce 2024 a zaujal mě svým zpracováním tématu mužského přátelství, dějová linka s instruktorkou Charlie mě příliš nezaujala.
Eurotrip (2004)
Byla to jízda, která stála za to, zvláště když se natáčelo v ČR. :-)
Star Trek: Picard - Et v arcadia ego, část 2 (2020) (epizoda)
Skvělé zakončení 1. série. JLP forever.
Bouřlivé dny (1990)
Příjemný film, bavil jsem se, splnilo to mé očekávání.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Pro mě extratřída. Film napínavý od začátku do konce. Nádhera!
Angry Birds ve filmu (2016)
To je tedy úlet, je to jednoduché a přímočaré, ale proč ne. Hezká oddychovka na únorový večer.